Subject: Laserite luba - Moments festival
From: "Maarika Rump" <[email-masked]>
To: "Maarika Rump" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Aug 2025 11:35:29 +0300

From: Hugo Visnapuu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, August 14, 2025 1:56 AM
To: Tanel Kulbas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Laserite luba - Moments festival

Tere!

Pöördun taaskord Teie poole sooviga taotleda Transpordiameti luba laserite 
kasutuseks Moments festivali raames. Kas on reaalne saada selle tarbeks luba 
kätte reede pärastlõunaks?

Kasutame kontserdil 22tk laserit.

Võimsused jaotuvad järgmiselt:

*	16tk - 30W (manual 
<https://kolo-laser.com/phantom-rgb-laser-show-light/103.html> )
*	6tk - 60W (manual 
<https://kolo-laser.com/phantom-rgb-laser-show-light/193.html> )

Laserid on sihitud laulukaare vastu ning ümbritsevatesse puudesse, kuid 
tuleks arvestada üksikute kiirte leketega vabasse õhuruumi.

Lasereid kasutatakse:

- 20. augustil alates kell 20.00 - 23.59 laserite turvatsoonide 
seadistamiseks
- 21. augustil kell 20.00 - 23.59 artisti laserite operaator seadistab 
turvatsoonid enda failide tarbeks
- 22. augustil kell 21.00 - 23. august 02.00 kontserdi ajal
- 23. augustil kell 21.00 - 24. august 02.00 kontserdi ajal

Kiirte divergens:

- 30W laser: divergens < 1.1 mrad
- 60W laser: divergens < 1.2 mrad

Asimuut: vahemik 85°-145°

Laserite kiired on maapinna suhtes 0°-30°.

Laserid paiknevad 2m kni 5m kõrgusel maapinnast.

Manuses on joonis, kus on piltlikult näidatud laserite suund kaardil. 
Punasega on märgitud lava asukoht, kus laserid asetsevad ning nooltega välja 
toodud kiirte maksimaalne laius. Joonis on illustratiivne.

Lisan siia ka täpse lava asukoha Google Mapsi lingiga:

Lava asukoht 
<https://www.google.com/maps/place/59%C2%B026'40.1%22N+24%C2%B048'26.8%22E/@59.4444844,24.8066431,252m/data=!3m2!1e3!4b1!4m4!3m3!8m2!3d59.4444844!4d24.8074467?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDgwMy4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D>

Kui vajate veel täiendavat infot, siis edastan selle esimesel võimalusel 
vastavalt Teie vajadustele.

Tervitades

Hugo Johannes Visnapuu
Projektijuht

EVENTECH OÜ

• +372 56603952 | +372 655 5444
• [email-masked] <mailto:[email-masked]>
• www.eventech.ee <http://www.eventech.ee>
• Gaasi tee 5, Lehmja 75306, Estonia